bursa escort bursa escort bursa escort
bursa escort bursa escort bursa escort bursa escort bursa escort bursa escort

bursa escort

bursa escort bursa gorukle

Ad Details

  • Listed: 3 Eylül 2016 03:03
  • Expires: This ad has expired

Description

Benim ufaklık şaha  kalkmıştı bursa escort oda gördü bi gülümseme patlattı ders çalıştırıken bacakları bacaklarıma değiyodu zaten mini kilodu falan gözüküyodu ben banyoya gidip hemen asıldım sonra tekrar çalışırken daikka sonra ben banyoda ne yaptığını biliyorum dede bende ne düşündüğümüde biliyorsındur dedim oda benimle aynı şeylerimi düşünüyorsun der demez ben bına yapıştım çok ateşli öpüyodu öpüşürken biribirimiz soyduk bursa escort sonra benim 22 liği azına aldı bölece 2 kez boşaldım nasıl yalacağını çok ii biliyordu orospu neyse sonra bende onun amını göğüslerini yalamyaa başladım zaten dimdik taş gibi sonra amına indim artık inlemeye başladı çok kötüydü hadi gir demeye başladı ben daha zamanı var dedim bir yandan yalıyor bir yandan parmaklıyordum sonra bacaklarını omuzuma aldım 10 dk.gidip geldim sonra içine boşaldım sonra ben yattım bursa escort üzerine çıktı zıplamaya başladı o zıplayınca göğüsleri hopluyordu sonra bunu domalltıp erkasınagirmeye çalıştım ama giremiyodum neyse yalamay başladım biraz açıldı sonra birden girdim hem acı içinde bağırıyo hemde kökle diyordu tabi ben kalktım am göt yarrak sik makara kukara:) Başımdan geçen en güzel hikayemi sizlere anlatmak istiyorum. Daha önce böyle bir hikaye duymadığınızdan eminim. Manken olarak çalışan bir kız benden kendisine matematik dersi vermemi istemişti. Bu kız güzel ve seksiydi ama tam bir aptal sarışındı. Neyse ben ders vermeyi kabul ettim ve evine gittim. O gün kapıda beni mini etekle karşılamasına hiç şaşırmamıştım. Yani kız manken ve gayet rahat bir kızdı ve sürekli bu şekilde giyinirdi. neyse biraz muhabbetten sonra bana çektirdiği resimleri göstermiştii bikinili falan ben deli olmuştum.

Listing ID: 39157ca117681a1d

  

Report problem

Processing your request, Please wait....

Leave a Reply